Začni iskanje
 base64Hash

Kako platforma deluje

Naša vloga

HomeToGo deluje kot tržnica z največjo izbiro počitniških nastanitev na svetu, ki jih ponuja več ponudnikov, ki sodelujejo z nami. Naša tržnica v nekaj sekundah primerja vse ponudbe teh ponudnikov in jih prikaže glede na spodaj opredeljena merila razvrstitve. Tržnica združuje obsežno ponudbo v enem preprostem iskanju in omogoča uporabnikom rezervacijo nastanitev pri različnih ponudnikih, bodisi na zunanjih spletnih straneh ponudnikov ali neposredno na platformi HomeToGo.

HomeToGo prejme provizijo od povezanega ponudnika rezervacij za vsako uspešno posredovanje rezervacije ali za generiranje povpraševanja oz. klika. HomeToGo ne sklene nobene pogodbe o rezervaciji z gosti. Najemne pogodbe se sklepajo neposredno s ponudnikom in/ali lastnikom nepremičnine, ne glede na to, ali ste bili preusmerjeni na spletno stran ponudnika za dokončanje rezervacije ali ste svoje podatke za rezervacijo vnesli neposredno na naši platformi (v tem primeru posredujemo informacije ponudniku, s katerim vstopite v obveznost plačila zneska rezervacije).

Vse pritožbe glede vaše nastanitve, zahteve za preklic ali vračilo sredstev je zato treba nasloviti na ponudnika. Kljub temu se bomo potrudili, da vam pomagamo pri teh zahtevkih, če bo mogoče. Za več podrobnosti si oglejte naše pogoje storitve.

Kako so izbrane ponudbe, ki jih prikazujemo na naši platformi?

Ponudbe, ki jih predlagamo, niso izčrpne. Sodelujemo s tisočimi zaupanja vrednimi ponudniki. Da so njihove ponudbe vključene, morajo ti ponudniki nuditi turistične nastanitve v najem ali omogočiti lastnikom (profesionalnim ali neprofesionalnim), da ponujajo nastanitve v najem in prek njih sklepajo najemne pogodbe. Naši ponudniki nam plačujejo v skladu s pogoji sporazuma, ki ga sklenemo z njimi. Ponudniki, ki ne plačujejo HomeToGo, niso vključeni v seznam. Ponudbe naših ponudnikov so lahko tudi odstranjene, če ponudnik ne izpolnjuje pogojev našega sporazuma, če sporazum preneha veljati ali zaradi drugih pravnih razlogov.

Način in pogostost posodabljanja ponudb

Cene in informacije o ponudbah, prikazanih na naši platformi, določajo in zagotavljajo naši ponudniki, bodisi prek programskih vmesnikov (API), statičnih virov ali drugih tehničnih orodij. Za točnost teh cen in informacij so izključno odgovorni ponudniki, zato njihove točnosti ne moremo zagotoviti.

Informacije o ponudbah se posodabljajo na enak način, vsaj enkrat dnevno.

Kako so ponudbe razvrščene?

Vrstni red razvrščanja ponudb je določen tudi glede na izbrane nastavitve razvrščanja:

  • Priljubljenost: Privzeta razvrstitev temelji na priljubljenosti ponudbe. Naš samoučeči algoritem razvršča ponudbe glede na njihovo ustreznost za gosta, na podlagi povratnih informacij ali pričakovanj, ki jih je podal o naši storitvi (npr. lokacija nepremičnine, število gostov, cena, preference, želene storitve itd.). Cilj je zagotoviti, da rezultati iskanja ustrezajo potrebam gosta.

  • Najboljša vrednost: Izbrana je podskupina najrelevantnejših ponudb, razvrščenih od najnižje do najvišje cene. Cena je prikazana glede na obdobje bivanja (ali noč, če je izbrano), odvisno od vaše izbire in glede na število navedenih gostov.

Razvrščanje ponudb na straneh z rezultati iskanja na naši platformi temelji na dinamičnem samoučečem algoritmu, ki se sčasoma razvija in lahko variira glede na različne dejavnike, kot so:

  • Specifična kombinacija iskalnih meril, ki jih vnesete na naši platformi. Ta merila lahko vključujejo spremenljivke, kot so destinacija, cena, število gostov, vrsta nastanitve, specifične storitve nepremičnine (npr. prisotnost bazena).

  • Kakovost ponudb. Ko so ponudbe usklajene z iskalnimi merili, končno razvrstitev ponudb vplivajo še druge kakovostne lastnosti, kot so priljubljenost ponudbe, storitve ali interakcije uporabnikov (npr. kolikokrat je bila ponudba kliknjena in/ali prikazani podrobnosti).

  • Provizija, ki jo HomeToGo prejme od ponudnikov. Tudi provizija vpliva na prikaz in razvrstitev rezultatov iskanja, vendar ni prevladujoč dejavnik in se vedno uporablja v kombinaciji z drugimi dejavniki.

Skratka, poslanstvo HomeToGo je gostom zagotoviti informacije in orodja, ki jim pomagajo najti idealno nastanitev med številnimi razpoložljivimi ponudbami.

Ocene

Ocene o izkušnjah z nastanitvijo podajo uporabniki, ki so opravili rezervacijo na naši platformi (označeno kot Preverjen gost pri HomeToGo) in/ali naši ponudniki (takrat ustrezno označeno). Končna ocena v zvezdicah (do največ 5) je preprosto povprečje vseh ocen za določeno ponudbo, ki so nam na voljo (tj. seštejemo vse prejete ocene in jih delimo s številom razpoložljivih ocen). V redkih primerih lahko ponudnik oceno v zvezdicah zaokroži navzgor, kar lahko povzroči razliko v primerjavi z njihovim lastnim sistemom.

Ocene, ki jih zbirajo naši ponudniki, ne moremo neposredno preveriti - zaupamo našim ponudnikom, da preverijo njihovo verodostojnost. Če je ocena zbrana od uporabnika, ki je rezerviral na naši platformi in ki je (po najboljšem vedenju) bival v nastanitvi, se prikaže oznaka Preverjen gost pri HomeToGo. Tako ocena s strani Preverjenega gosta pri HomeToGo izvira od uporabnika, ki je rezerviral na naši platformi, kar zagotavlja, da lahko oceno poda samo resnični gost (podatki o rezervaciji in oceni se morajo ujemati).

Če ime osebe, ki je oddala oceno, ni na voljo, prikažemo Gost. Prikazane ocene so lahko zvezdice z ali brez besedila ali besedila ocene brez zvezdic, odvisno od tega, kaj prejmemo od uporabnikov, ki so rezervirali, ali od ponudnikov. Prikažemo lahko povprečje ocen zvezdic naših ponudnikov, medtem ko je lahko naša skupna ocena izračunana na podlagi dodatnih ocen. Pri nekaterih ponudbah so prikazane samo ocene zadevnega ponudnika.

Splošna ocena ponudbe lahko vsebuje več podkategorij. Ocena za vsako podkategorijo je preprosto povprečje vseh ocen, ki so nam na voljo za to podkategorijo, pri čemer upoštevamo naslednja vprašanja, ki so povezana s temi podkategorijami:

  • Čistoča: Je bila nastanitev ob prihodu urejena in organizirana?
  • Oprema: Ali je nastanitev imela vse potrebne naprave in opremo, ki so bili oglaševani?
  • Gostoljubnost: Ste se počutili dobrodošli?
  • Splošni vtis: Je nastanitev izgledala urejena od zunaj?
  • Lokacija: Je blizu znamenitosti?
  • Cena/vrednost: Ste za svoj denar prejeli dobro vrednost?

Definicije, ki jih uporabljajo naši ponudniki, se lahko razlikujejo od zgornjih vprašanj, vendar ohranjamo našo interpretacijo. Splošna resničnost besedil ocen ni preverjena. Vendar lahko ocene odstranimo, če ugotovimo, da je ocena lažna, vsebuje nezakonito, osebno ali obrekljivo vsebino (npr. sovražni govor, diskriminacija, grožnje, nasilni jezik). Ukrepi se lahko izvedejo proti ocenjevalcem, ki ravnajo neprimerno, zlasti na nezakonit način. Poleg tega so na naši platformi prikazane ocene naših storitev, zbrane z orodji za zbiranje ocen (kot npr. reviews.io).

image-tag